Afbeelding

CONTACT

Heb je vragen over je bestelling of onze producten?
Neem een kijkje bij onze meest gestelde vragen en wij helpen je graag verder. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via de roze support button - rechts onder in beeld - en stuur ons een bericht. Bij onze meest gestelde vragen vind je ook ons telefoonnummer of kun je een aanvraag indienen via het contactformulier.

Klantenservice:
Bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 - 17.00 uur (gesloten op feestdagen)

Dreambeads Online
Hertzweg 36
4338 PX Middelburg

KvK nummer: 51795574
BTW nummer: NL850175136B01

Top 4 meest gestelde vragen

1. Kan ik iets aan mijn bestelling wijzigen of toevoegen?
Helaas is het niet mogelijk om een geplaatste bestelling nog te wijzigen. Dit betekent dat het altijd van belang is om je bestelling en persoonlijke gegevens goed te controleren voordat je je bestelling afrondt.
2. Wat is de levertijd?
Bestel je op werkdagen voor 17.00 uur, dan versturen wij je order nog dezelfde dag!
- Pakketpost met track & trace | Levertijd 1 dag
- Brievenbusdoosje met track & trace | Levertijd 1 - 3 dagen

Benieuwd naar leveringen in andere landen? Klik hier voor een overzicht.
3. Heb ik bij jullie een account nodig om te bestellen?
Nee, je kunt ook zonder een account een bestelling plaatsen bij Dreambeads Online. Indien je graag wilt profiteren van leuke kortingen en andere voordelen, raden wij wél aan om een account aan te maken.
4. Kan ik bij jullie winkelen in het magazijn?
Helaas is het niet mogelijk om bij ons in het magazijn te winkelen. Je kunt wel online een bestelling plaatsen en bij de verzendmethodes kiezen voor "ophalen in showroom".

Openingstijden voor ophalen:
Dinsdag t/m vrijdag 10.00 - 16.00 uur*

* Op zaterdag, zondag en maandag is het helaas niet mogelijk om je bestelling op te halen.